موارد ايمني استفاده از اسكوتر برقي

سامانه پيام صوتي پاياپردازش

  • پيامك تبريك عيد نوروز 95 يا 1395
  • پيامك دهه فاطميه
  • پيامك عاشقانه سال 95
  • پيامك خنده دار سال 95
  • پيامك ميلاد پيامبر سال 95

موارد ايمني استفاده از اسكوتر برقي

۱۴ بازديد

 

موارد ايمني استفاده از اسكوتر برقي




موتور استرلينگ

 

موتور استرلينگ آزمايشگاهي

 

ساخت موتور استرلينگ

 

قيمت موتور استرلينگ

 

خريد موتور استرلينگ


اسكوتر برقي يكي از دستگاه هاي جديدي است كه علي رغم تازه وارد بودنش توانسته طرفداران زيادي براي خود پيدا كند. در زمان استفاده از اين وسيله رفاهي و تفريحي مانند ساير دستگاه ها كه به راحت تر شدن زندگي و تفريح ما كمك مي كنند، بايد موارد ايمني را رعايت كرد تا كمتر دچار مشكلي بشويم و صدمه اي به خود و اطرافيان وارد نكنيم.

در زمان سوار شدن بر روي اسكوتر بايد دقت داشته باشيد كه در پشت دستگاه قرار بگيريد و توجه داشته باشيد كه اگر از جلو بر روي اسكوتر سوار شويد به دليل آنكه بر روي پدال اسكوتر فشار مي آوريد ممكن است دستگاه به سمت جلو يا عقب حركت كرده و با شدت با شما برخورد كند و حتي شما را به زمين بزند.


خريد موتور پالس جت

 

قيمت موتور پالس جت

 

ساخت موتور پالس جت

 

موتور پالس جت




هر زمان كه بر روي اسكوتر قرار داشتيد و احساس كرديد كه پاهاي شما خسته شده و خواب رفته است به آرامي از اسكوتر پياده شويد و بعد از اينكه خستگي خود را رفع كرديد مجدد سواري را امتحان كنيد.اگر پاهاي شما در جاي درست خود قرار نگرفته و بر اثر خستگي تعادل نداشته باشند ممكن است باعث شوند اسكوتر به سمت عقب و جلو به صورت نامنظم حركت كند و شما را به زمين بزند.

در زمان پياده شدن از اسكوتر نيز بايد مراقب باشيد تا پاي خود را از عقب اسكوتر روي زمين بگذاريد و بعد پاي ديگر را كلا از دستگاه برداشته و پياده شويد.توجه داشته باشيد كه شما اگر از جلوي اسكوتربرقي پياده شويد به دليل اينكه در زمان پياده شدن بهه پدال ها به سمت جلو فشار خواهيد آورد، اسكوتر حركت مي كند و ممكن است شما را به زمين بزند.


ماشين كارتينگ

 

خريد ماشين كارتينگ

 

ساخت ماشين كارتينگ

 

قيمت ماشين كارتينگ




همان طور كه مي دانيد اسكوتر برقي شارژي است و حدودا 2 ساعت زمان مي برد تا اين شارژ تمام شود و قبل از اينكه باتري دستگاه تمام شود با هشداري به شما اطلاع مي دهد كه شارژ روبه اتمام است و بهتر است شما در كمترين زمان ممكن دستگاه را به شارژ متصل كنيد.اگر به هشدار اسكوتر بي توجه باشيد و آن را شارژ نكنيد، ممكن است در زمان سواري با دستگاه باتري تمام شود و با خاموش شدن دستگاه به زمين بخوريد و دچار مشكل شويد.

براي شارژ شدن دستگاه كافي است اسكوتر را به شارژر متصل كنيد و بايد توجه داشته باشيد در زمان اتصال سوكت شارژر داراي يك خار است كه براي اتصال بهتر به شما كمك مي كند و هنگام در آوردن سوكت نيز بايد توجه داشته باشيد كه با پيچاندن سوكت سر شارژر را خراب نكنيد.آدابتور شارژر داراي چراغ مي باشد كه هنگام اتصال به برق به رنگ سبز در مي آيد و اگر از برق كشيده شود، رنگ قرمز را به خود مي گيرد و كاربر متوجه مي شود كه شارژ دستگاه نيمه كاره بوده و بايد به آن رسيدگي كند.


خريد اسكوتر برقي

 

اسكوتر آفرويد

 

اسكوتر برقي

 

اسكوتر شارژي

 

اسكوتر اسمارت




فراموش نكنيد كه اسكوتر برقي، دستگاهي برقي است و در برخورد با آب بايد از آن محافظت كرد، پس بهتر است از اسكوتربرقي در محيط هاي خيس استفاده نكنيد و هرگز براي تميز كردن دستگاه را نشوريد.در ابتداي كار با اسكوتر و زمان يادگيري از سرعت بالا استفاده نكنيد، زيرا بسيار خطرناك بوده و ممكن است دچار مشكل شويد و آسيب جدي ببينيد.حركات و عكس العمل هاي اسكوتر بسيار تند و سريع است و شما آمادگي حركت با سرعت بالا را نداريد و ممكن است با بر هم خوردن تعادلتان دچار مشكل شويد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.