آينده اسكوترهاي برقي اسمارت بالانس

سامانه پيام صوتي پاياپردازش

  • پيامك تبريك عيد نوروز 95 يا 1395
  • پيامك دهه فاطميه
  • پيامك عاشقانه سال 95
  • پيامك خنده دار سال 95
  • پيامك ميلاد پيامبر سال 95

آينده اسكوترهاي برقي اسمارت بالانس

۶ بازديد

 

آينده اسكوترهاي برقي اسمارت بالانس



از توليد اسكوترهاي برقي و سگوي ها بيش از 10 سال مي گذرد و در چند سال اخير نيز شاهد تغييراتي در مدل هاي اين دستگاه هاي تفريحي و ورزشي بوده ايم.با تغييرات اسكوترهاي برقي كارايي اين دستگاه ها بالاتر رفته و با ارائه قيمت مناسب اين دستگاه ها بيشتر افراد در سراسر كشورهاي جهان توانستند اسكوترهاي برقي را خريده و از اين دستگاه ها استفاده كنند.

شايد مطلع باشيد كه در زمان توليد، اسكوترها براي رقابت با موتورهاي برقي ساخته شدند ولي به دليل نداشتن باتري قدرتمند قادر نيستند رقيب جدي براي موتور برقي محسوب شوند و نتوانستند در عرصه رقابت جاي خوبي براي خود پيدا كنند.جالب است بدانيد به تازگي مخترع آمريكايي به نام "شان چن" توانست قدرت موتورهاي ليتيومي و موتور براشلس را با كمك دريافت سرمايه هاي مردم افزايش دهد و اين موتورها را در اسكوترهاي اسمارت بالانس تعبيه و محصولات جديدي را به نمايش بگذارد.

موتور استرلينگ

 

موتور استرلينگ آزمايشگاهي

 

ساخت موتور استرلينگ

 

قيمت موتور استرلينگ

 

خريد موتور استرلينگ



اين سير تكاملي ادامه داشت تا جايي كه شركت راينو (برندي آمريكايي) توانسته اسمارت بالانسي كاملا شبيه موتورهاي برقي توليد كند، البته با اين تفاوت كه اين اسكوتر برقي جديد داراي يك چرخ مي باشد. اين وسيله نقليه جديد در ظاهر ايمني زياد ندارد،، در صورتي كه اگر موتور اين وسيله به هر دليلي خاموش شود فردي كه بر موتور سوار است را به زمين نمي اندازد.


خريد موتور پالس جت

 

قيمت موتور پالس جت

 

ساخت موتور پالس جت

 

موتور پالس جت



تست هاي ايمني زيادي از اين وسيله گرفته و نتيجه كار با موتورهاي برقي و بنزيني مقايسه شده است كه ميتوان به اين نتايج اعتماد كرد.اين مدل از نسل جديد اسمارت بالانس ها توانسته اند با ظاهري هوشمند و طراحي مدرني برخلاف ايراداتي كه دارد، جايگاه خوبي در عرصه رقابت براي خود كسب كنند، اما همچنان ناين بات ها پيشتاز اين گروه مي باشند.

ماشين كارتينگ

 

خريد ماشين كارتينگ

 

ساخت ماشين كارتينگ

 

قيمت ماشين كارتينگ



به طور كلي در حال حاضر نميتوان به صورت دقيق گفت كه كدام اسمارت بالانس پيشتاز رقابت خواهد بود، زيرا با توليد محصولات جديد توانايي ها و پتانسيل هاي دستگاه ها تغيير خواهد كرد و بايد منتظر عجايب بيشتري از توليدات اسمارت بالانس باشيم.هر چه اسمارت بالانس ها شيك تر باشند و توانايي هاي بيشتري داشته باشند، در آينده جايگاه بسيار بزرگي را در بين عموم مردم پيدا خواهند كرد.

خريد اسكوتر برقي

 

اسكوتر آفرويد

 

اسكوتر برقي

 

اسكوتر شارژي

 

اسكوتر اسمارت

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.