پيامگير صوتي همراه اول

سامانه پيام صوتي پاياپردازش

  • پيامك تبريك عيد نوروز 95 يا 1395
  • پيامك دهه فاطميه
  • پيامك عاشقانه سال 95
  • پيامك خنده دار سال 95
  • پيامك ميلاد پيامبر سال 95

پيامگير صوتي همراه اول

۶۵ بازديد
مشتركين دائمي و اعتباري همراه اول! از اين پس مي توانيد سرويس پيامگير صوتي خود را از طريق سامانه جامع خدمات همراه اول با استفاده از روش هاي زير به صورت رايگان فعال نماييد: . شماره گيري *۱۰*۲۴۱# . ارسال ۲۴۱ به سرشماره ۱۰

ارسال پيامك صوتي

به اين ترتيب تماس هاي بدون پاسختان به شماره ۰۹۹۱۲ انتقال يافته و همراه اول با ارسال پيامك از سرشماره ۰۹۹۱۲ شما را از وجود پيام صوتي جديد آگاه مي كند.شما مي‏توانيد با شماره ۰۹۹۱۲ تماس گرفته و پيام هاي صوتي خود را بشنويد. ويژگيهاي پيامگير صوتي همراه اول · شمامي توانيد با استفاده از روش هاي فوق، پيامگير صوتي خود را در حالت عدم پاسخگويي به تماس (No-answer)فعال نماييد.به اين ترتيب درصورت عدم پاسخگويي، تماس هاي دريافتي شما به شماره ۰۹۹۱۲ انتقال مي يابند. · درصورتيكه فرد تماس گيرنده پس از اتصال به پيامگير صوتي، برايتان پيام گذاشت. پيامكي از سرشماره۰۹۹۱۲ارسال شده و وجود پيام صوتي جديد را به شما اطلاع مي دهد. · درصورتيكه فرد تماس گيرنده پس از اتصال به پيامگير صوتي پيامي نگذارد. پيامكي از سرشماره ۱۰۰۸۲ برايتان ارسال شده و وجود يك تماس بي پاسخ را به شما اطلاع مي دهد. · شما مي توانيد از خط خود با شماره ۰۹۹۱۲ تماس گرفته و پيام هاي جديد خود را شنيده و يا پيام هاي خود را مديريت نماييد. · درصورتيكه به سيم كارت خود دسترسي نداشته باشيد، مي توانيد با استفاده از ساير خطوط همراه اول با شماره ۰۹۹۱۳ تماس گرفته و پس از وارد نمودن كلمه عبور، پيام هاي صوتي خود را دريافت كنيد. توجه: شما مي توانيد با شماره ۰۹۹۱۲ تماس گرفته و براي پيامگير صوتي خود، كلمه عبور تعيين نماييد.

ارسال پيامك صوتي

قوانين و شرايط كلي · شما مي توانيد، سرويس پيامگير صوتي خود را تنها با استفاده از روش هاي ذكرشده (از طريق سامانه جامع خدمات) فعال و غيرفعال نماييد. به عبارت ديگر فعال سازي و غيرفعال سازي ازطريق دفاتر خدمات ارتباطي و يا درگاه پيامكي۰۹۹۱۲، امكان پذير نمي باشد. · پيامگير صوتي همراه اول به صورت پيش فرض درحالت عدم پاسخگويي به تماس (No-answer) فعال مي شود. شما مي توانيد با استفاده از تنظيمات گوشي، تماس هاي خود را در حالت هاي ديگر همچون دردسترس نبودن(Unreachable) ، مشغول بودن شماره (Busy) و ... به ۰۹۹۱۲ انتقال دهيد. · پيامگير صوتي همراه اول صرفا بر روي شماره ۰۹۹۱۲ فعال مي شود و درصورتيكه با استفاده از تنظيمات گوشي پيامگير صوتي خود را بر روي شماره هايي به جز شماره فوق الذكر فعال نماييد، نمي توانيد پيام هاي صوتي خود را دريافت كنيد. · درصورتيكه سرويس تماس بان خود را فعال نموده باشيد، مي توانيد به صورت همزمان سرويس پيامگير صوتي خود را نيز فعال نموده و از مزاياي اين سرويس ها به ترتيب درحالت هاي دردسترس نبودن(Unreachable) و عدم پاسخگويي به تماس (No-answer) بهره مند شويد. · درصورتيكه سرويس انتقال تماس خود را از طريق شماره گيري *۱۰*۲۴۳# و يا ارسال كد ۲۴۳ به سرشماره ۱۰غيرفعال نماييد، فعال‏سازي سرويس پيامگير صوتي با موفقيت انجام نمي شود. · دريافت پيام صوتي هزينه اي نداشته ولي شنيدن پيام با هزينه اي معادل هزينه تماس شهري خواهد بود
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.