اس غمگين تنهايي

سامانه پيام صوتي پاياپردازش

  • پيامك تبريك عيد نوروز 95 يا 1395
  • پيامك دهه فاطميه
  • پيامك عاشقانه سال 95
  • پيامك خنده دار سال 95
  • پيامك ميلاد پيامبر سال 95

اس غمگين تنهايي

۱۰ بازديد



اس غمگين تنهايي

 

اس ام اس غمگين و دلشكسته

 

اس ام اس ناراحت كننده

 

اس ام اس غمگين جدايي

 

اس ام اس غمگين مرگ

 

اس ام اس خسته

 

اس ام اس غمگين 94

 

اس ام اس فازغم




نمايندگي پيامك صوتي



هر روز صبح از خدا مي خواهم كه من را با عشق زندگي من، زن شگفت انگيز كه مي تواند در كل جهان وجود داشته باشد، بركت دهد. هر روز بيشتر دوستت دارم ...


-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

تمام شب ها و روزهاي من با شگفتي هاي عشق تو پر شده است


-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*


من خيلي خوشحالم
و خيلي خوش شانس
از آنجا كه در ميان ميليون ها نفر در سراسر جهان،
به من فرصت داده شده است كه با شما باشم

-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

هر بار كه به شما نگاه مي كنم متوجه مي شوم كه خدا براي من خوب است.
او به من زيباترين، مراقب، دوست داشتني و پرشور زن در جهان داد.
من خيلي خوش شانس هستم كه شما را دارم
من تو را دوست دارم همسرم.



پيامك صوتي





شما فقط فكر نميكنيد كه چقدر خوشبخت هستم كه شما را به عنوان همسر خود دارم.
من فقط اميدوارم كه بتوانم در تمام زندگي تو را خوشحال كنم.
دوستت دارم، همسر عزيزم


-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

گل ها نياز به نور آفتاب دارند
همه فرشتگان در آسمان مي دانند كه من به تو نياز دارم
سالها ممكن است تمام شوند
اشك ها مي توانند خشك شوند
اما عشق من تو هرگز نخواهد مرد


-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*


شما هرگز نمي دانيد چه چيزي داريد تا اينكه آن را از دست بدهيد.


-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

قلب من توسط تو گرفته شده، توسط شما شكسته شده است، و در حال حاضر به دليل شما قطعه قطعه شده است.



تبليغات صوتي




اشكها كلماتي هستند كه قلب نمي تواند بگويد.



-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*


گريه نكنيد چرا كه اين كار تمام شده است، لبخند بزنيد چون اتفاق افتاده است.


-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

گريه كردن تنها راه چشمان شماست وقتي كه دهان نمي توانند توضيح دهند كه چطور قلب شما شكسته است.



-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

اشتباه تو تنها به دام انداختن كبوتر نبود

تو گندم را بي اعتبار كردي


ارسال پيامك صوتي




سخت است گلدان باشي

براي گلي كه مصنوعي ست


-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

بيش از اين انتظار كشيدنم بيهوده است

تو نمي آيي !

اين را از عرق شرم پنجره فهميدم


-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*


چه زخم هايي بر دلم خورد تا ياد گرفتم كه هيچ نوازشي بي درد نيست!


-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

“تو نيستي و هراسي در دلم افتاده”
حال مادر لالي را دارم كه كه كودكش را در انبوه جمعيت گم كرده است !


اپراتور پيامك صوتي





امشب شب تولدم من است ولي چيزي براي تركاندن ندارم جز بغض !


-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

به مرگ گرفتي مرا تا به تبي راضي شوم
كاش “ميفهميدي” به مرگ راضي بودم وقتي كه تب مي كردم از نديدنت !


-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*


من و تير چراغ برق دردمان يكي است …
شب كه مي شود ، سرمان تاريك ، دلمان پر نور …
صبح كه مي شود ، سرمان سنگين ، دلمان خاموش …

-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*


رسيده ام به حس برگي كه ميداند باد از هر طرف بيايد سرانجامش افتادن است !



پيامك صوتي صدارس

 

شبيه سازي عددي احتراق متان در حالت غير پيش آميخته درون موتور پالس جت بدون سوپاپ (بدون دريچه) در اين مقاله انجام شد. هندسه اين موتور درون نرم افزار انسيس فلوئنت ايجاد شد و مش زده شد. با توجه به اين نكته كه زماني مي توان از احتراق نوع غير پيش آميخته استفاده كرد كه سوخت و هوا قبل از ورود به محفظه احتراق با هم مخلوط نشوند، درنحوه ورود سوخت به موتور تغييراتي اعمال شد كه در ادامه كار تغييرات قابل مشاهده است. مدل اغتشاشي استفاده شده در اين تحليل نرم افزاري مدل و سوخت استفاده شده درون موتور نيز متان در نظر گرفته شد. به منظور استفاده كردن از مدل غيرپيش آميخته بايستي جدول ترموديناميكي خواص سوخت درون فلوئنت تعريف گردد كه با توجه به دماي كاري و نوع سوخت و خواص آن اين جدول تعريف شد.

مقدمه

ابزارهاي توليد نيروي پيشران جت انواع مختلفي دارند كه يكي از ساده ترين انواع آنها موتور پالس جت است. موتور پالس جت احتراقي در دو نوع دريچه دار و بدون دريچه مي باشد. اين موتورها بر خلاف موتورهاي احتراق داخلي كه از پيستون براي تراكم و بيرون راندن مواد حاصل از احتراق استفاده ميكنند پيستوني ندارد. يكي از معايب اصلي موتور پالس جت دريچه دار اين است كه پس از چند دقيقه روشن ماندن موتور سوپاپ آن به سرعت مستهلك گرديده و بايد تعويض شود. از مزاياي موتور پالس جت به بازده بالاي موتور، سادگي در طراحي و كم هزينه بودن ساخت آن مي توان اشاره كرد و از معايب اين موتورها به سروصداي زياد و كارايي حرارتي پايين موتور مي توان اشاره كرد. كاربرد اصلي اين نوع موتور در هواپيماهاي بدون سرنشين و قايق هاي تفريحي است. در موتورهاي پالس جت امواج تراكمي حاصل از احتراق عمل تراكم را انجام مي دهند. با وجود طراحي بسيار ساده عملكرد موتور پالس جت بسيار پيچيده است به گونه اي كه به منظور تحليل عملكرد اين گونه موتورها تحليل هاي گوناگون و شبيه سازي هاي پيچيده اي تا به امروز صورت گرفته است. به منظور تحليل عملكرد موتور پالس جت بايد شناخت كاملي از نحوه كار قطعات و چگونگي كاركرد موتور و درك ارتباط بين پديده هاي صورت گرفته در يك سيكل كاري موتورپالس جت داشت. سيكل هاي مختلف يك موتورپالس جت عبارتند از: مكش، احتراق و تخليه. اشتعال ناگهاني سوخت، باعث توليد گازهايي نظير دي اكسيد كربن، مونواكسيد كربن و بخار آب مي شود. اين گازها نياز به فضاي بيشتري نسبت به مخلوط اوليه سوخت و هوا دارند و باعث افزايش ناگهاني فشار در درون موتور پالس جت مي شوند. افزايش دماي ناشي از احتراق موجب انبساط گازهاي توليد شده مي شود كه اين خود موجب افزايش مجدد فشار درون موتور مي شود. گازهاي داغ توليد شده، از انتهاي لوله موتور با سرعت بالايي خارج شده و ايجاد نيروي رانش مي كند. مكش هوا از طريق محفظه ي ورودي موتور انجام شده و با وارد شدن آن به موتور و در نتيجه كاهش يافتن فشار هوا در اين ناحيه مكش سوخت به درون محفظه احتراق انجام شده و با گذر سوخت از ورودي موتور سوخت تبخير شده و از مقطع دريچه عبور مي كند و وارد محفظه احتراق مي شود. پس از ورود سوخت و هوا به محفظه احتراق مخلوط محترق مي شود و فشار درون محفظه احتراق افزايش مي يابد كه اين عمل در نوع دريچه دار باعث بسته شدن دريچه ورودي مي شود سپس محصولات حاصل از احتراق انجام شده با سرعت بسيار بالا از خروجي موتور خارج مي شود. اينرسي گازهاي خارج شده از محفظه ي احتراق و خاصيت الاستيسيته گازها باعث ايجاد يك خلا نسبي در محفظه احتراق مي شود و دريچه در نوع دريچه دار آن باز شده و دوباره مخلوط سوخت و هوا وارد محفظه احتراق مي شود و اين فرآيند به صورت پيوسته ادامه مي يابد.
در اين مقاله سعي شده است شبيه سازي فرآيند احتراق متان با تغيير در محل ورود هوا و به صورت غير پيش آميخته انجام شود. (شكل1 )

احتراق شبيه سازي شده از نوع غير پيش آميخته مي باشد به اين معنا كه: سوخت و هوا بطور جداگانه وارد محفظه احتراق شده و سپس عمل اختلاط انجام مي گيرد. با عمل جرقه كه توسط شمع انجام مي گيرد احتراق آغاز مي شود.
معادلات حاكم بر اين شبيه سازي معادلات بقاي جرم (1) بقاي مومنتوم ( 2)، انرژي ( 3) و معادله انتقال اجزا ( 4) مي باشد. مدل حل جريان اغتشاشي در اين مسئله از نوع مدل تحقق يافته به منظور كاهش زمان حل و اطمينان از صحت نتايج مي باشد.

شرط مرزي ورودي جريان به درون موتور به منظور فراهم كردن شار جرمي معين در ورودي از شرط مرزي جريان جرمي استفاده شد و در قسمت خروجي از شرط مرزي فشار خروجي و همچنين هندسه موتور به منظور گرفتن نمودارهاي بهتر به دو قسمت تقسيم شد. (شكل2)

خريد موتور استرلينگ ساخت موتور استرلينگ ساخت موتور استرلينگ خورشيدي قيمت موتور استرلينگ موتور استرلينگ موتور استرلينگ آزمايشگاهي موتور استيرلينگ خريد موتور پالس جت ساخت موتور پالس جت قيمت موتور پالس جت موتور پالس جت
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.