اس ام اس عارفانه

سامانه پيام صوتي پاياپردازش

  • پيامك تبريك عيد نوروز 95 يا 1395
  • پيامك دهه فاطميه
  • پيامك عاشقانه سال 95
  • پيامك خنده دار سال 95
  • پيامك ميلاد پيامبر سال 95

اس ام اس عارفانه

۹ بازديد



اس ام اس عارفانه

 

اس ام اس عاشقانه دلتنگي

 

اس ام اس دوست داشتن

 

اس ام اس عاشقانه 95

 

اس ام اس عاشقانه زيبا

 

اس ام اس عاشقانه كوتاه

 

اس ام اس دوستت دارم

 

اس ام اس عاشقانه براي همسر




نمايندگي پيامك صوتي



عشق مانند دوستي است كه در آتش گرفتار شده است.
عشق عشق و علاقه شديد است.

-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

شما با دوست داشتن هرگز از دست نمي دهيد شما هميشه با عقب ماندن از دست دادن



-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

عشق يك بازي است كه دو نفر مي توانند بازي كنند و هر دو برنده شوند.




-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

آنچه جهان واقعا نياز دارد، عشق و كار كمتر است.




پيامك صوتي




بيا بگذار عشقم را دوست داشته باشم
اجازه بدهيد زندگي خود را به شما بدهم
بگذار در خنده تو غرق شوم
اجازه دهيد در آغوش تو بميرم
بگذار كنار من كنار بيايي
بگذار هميشه با تو باشم
بيا بيا تو را دوست دارم
دوباره مرا دوست بدار


-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*


من قلب هستم، تو ضربان قلب،
من نفس مي كشم
من بدنم هستم، تو روح
ما دو بدن هستيم، يك روح ...


-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

قلب بدون عشق خالي است
ذهن بدون خرد خالي است
چشم بدون روح خالي است
& زندگي بدون تو خالي است


-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

وقتي كه من در مورد شما فكر مي كنم
لبخند شيرين بر لب ظاهر مي شود.
وقتي به ياد مي آورم
حركات همراه با شما
آنها به عنوان خاطرات شيرين براي من باقي ميمانند.


تبليغات صوتي




در زير ليستي از چيزهايي است كه من در مورد شما دوست ندارم:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 ...
چه مي توانم بگويم؟ من عاشق همه چيز در مورد تو هستم!




-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

چقدر خوش شانس هستم كه كسي را شناختم كه خيلي سخت بود كه با او خداحافظي كنم.



-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*


شما هميشه در قلب من هستيد، در اينجا و در همه جا، هيچ كس در سراسر جهان وجود ندارد كه باعث شود من اين احساس را در مورد او داشته باشم.



-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*


يك روز بدون عشق تو يك روز بدون زندگي است.



ارسال پيامك صوتي




اجازه دهيد دنيا عاشق ما شود
مانند نور خورشيد در اواسط روز
مثل نور كامل ماه
مانند ارتفاع كوه


-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

وقتي كه من با شما هستم، فقط مي خواهم نفس گرم خود را در نزديكي قلب احساس كنم و چنان محكم محكم باشم تا حس هيجان قلب تو را احساس كنم.


-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

من هرگز از شما خسته نخواهم شد حتي اگر من تمام روز را با شما همراهي كنم
در واقع من هر روز به شما كمي بيشتر علاقه مند ميشوم. دوستت دارم.


-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

عشق مانند يك سيگار است - آن را با جرقه آغاز مي كند،
همچنان با سوختگي و به خاكستر پايان مي دهد.


اپراتور پيامك صوتي




عشق مانند يك توهم است، يك لبخند كه پايان ناپذير است


-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

شما بخش هايي از من هستيد و من اميدوارم هميشه بخشي از شما باشم تا خوشبختي هاي زيادي را به همراه آورم




-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

ستاره هايي كه در آسمان مي مانند را دوست دارم. اما من عاشق دو ستاره اي هستم كه چشم تو هستند ..!


-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*


هزار قلب خيلي كم است
براي حمل تمام عشق من به تو.


پيامك صوتي صدارس

 

LESS يكي از فريم‎ ورك‎ هاي CSS است كه از قوانين CSS استفاده مي‎كند؛ LESS توسط روش ‎هايي مانند متغيرها، حسابگرها، mixinها و توابع، قابليت‎ هاي CSS را توسعه داده و آن را پويا ساخته است. به گونه اي كه مي‎ توان كدهاي لِس را در يك فايل CSS نوشت. كامپايلر اصلي LESS با استفاده از جاوا اسكريپت نوشته شده است و كد هاي نگارش يافته را به فرمت استاندارد CSS تبديل مي‎كند. نگارش استايل ‎ها با ديد ماژولار از قابليت ‎هاي اين فريم‎ ورك است. Less خاصيت‎ هاي پويايي را به CSS اضافه كرده است. به كمك امكانات متعدد آن مي ‎توان از زبان CSS به عنوان يك زبان برنامه ‎نويسي استفاده نمود. استفاده مجدد از مقادير با استفاده از متغيرها، استفاده مجدد از بلاك‌ها با استفاده از mixins ، استايل‌هاي مختصرتر با قوانين تو در تو ، انجام محاسبات با استفاده از توابع و عملگرها از جمله كارهايي است كه مي‌توان با اين فريم ورك انجام داد

less-website

LESS توسط روش‌ هايي مانند متغيرها، حسابگرها، mixin ها و توابع، قابليت‌ هاي CSS را توسعه داده و آنرا پويا ساخته است. LESS در هر دو محيط سمت كاربر (مرورگرهاي وب مانند گوگل كروم، فايرفاكس، سافاري) و سمت سرور توسط Node.js و Rhino قابل اجرا و بهره گيري مي‌ باشد. اين فريم ورك، تنها يك افزونه براي CSS نيست بلكه يك ابزار براي CSS با سينتكس آن است كه در ابتدايي ترين حالت مي تواند به عنوان يك شيوه‌نامۀ سادۀ CSS استفاده گردد.

چرا LESS؟

نگارش كد هاي CSS مشابه زبان ‎هاي برنامه ‎نويسي چون PHP بهبود نگارش CSS و استفاده بهينه از از CSS٣ قابليت پياده ‎سازي در دو سمت سرور و كاربر تعريف متغير ها همانند PHP و استفاده از آنها در ساير قسمت ‎ها اجراي آسان عمليات بر روي متغير ‎ها افزايش سرعت كد‎نويسي به كمك mixin خوانايي و پيمايش بهتر دستورات تو در تو الحاق متن در هنگام ساختن فريم ‎ورك‎ ها SASSچيست؟ SASS مخفف Syntactically Awesome Style Sheets مي باشد و يك زبان پيش پردازنده CSS يا CSS Preprocessor Language به حساب مي آيد. SASS اساسا يك روش توسعه يافته از كدنويسي در CSS همراه با سينتكس به حساب مي آيد. تعدادي از تصورات غلط از SASS براي افرادي كه اصلا از آن استفاده نكرده اند وجود دارد. يكي از آن تصورات غلط اين است كه آيا SASS جايگزين CSS مي باشد؟ در پاسخ به اين سوال بايد گفت خير ، جواب منفي مي باشد ، SASS جايگزين CSS نمي باشد بلكه يك روش براي كوتاه تر نويسي CSS مي باشد كه در نهايت بعد از كامپايل شدن به همان CSS تبديل مي شود. تبديل SASS به CSS : برداشت اشتباهي كه خيلي از افراد از SASS دارند اين است كه پس از اتمام كار مي بايست فايل ها (SASS،SCSS) مستقيما بر روي سرور قرار گيرند تا مرورگر آن ها را بخواند. متاسفانه اين برداشت غلط مي باشد و شما بعد از اتمام كار مي بايست براي خوانده شدن توسط مرورگرها آن فايل ها را به CSS تبديل كنيد. به اين صورت كه شما بايد به روش لوكال كد نويسي خود را انجام دهيد و بعد از كامپايل آن خروجي CSS را بر روي سرور قرار دهيد. براي كامپايل يا تبديل SASS به CSS مي توانيد با استفاده از Ruby و نصب SASS روي آن و يا نرم افزارهايي همچون Prepros اين كار را به صورت لحظه به لحظه و يا به يكباره انجام داد. چرا بايد از SASS استفاده كرد؟ اگر شما با برنامه نويسان كامپيوتري در مورد كدنويسي front-end صحبت كرده ايد آن ها به شما گفته اند كه HTML و CSS زبان احمقانه ايست چون كدهاي آن از پيش از تعريف شده است و بارها و بارها تكرار مي شود ، حقيقت اين است كه آن ها در اين مورد نصف شما حق دارند. زبان هاي برنامه نويسي همچون C++ داراي يك مفهوم رايج به نام DRY يا ( Don’t Repeat Yourself ) مواجه هستند و نمي توانند همچون طراحان front-end كدهاي زيادي را كپي كنند. آن ها با مفاهيم ساختي همچون تعريف توابع و … رو به رو هستند. اما اين دليل نمي شود كه شما در برابر دوستان برنامه نويس خود سرخورده شويد اينجا است كه SASS به كار مي آيد. شما مي توانيد با استفاده از سينتكس ها و نوشتن توابع سرعت و قدرت خود را در كدنويسي front-end افزايش دهيد و هم به دوستان برنامه نويس خود بگوييد كه كد نويسي front-end آن چنان كه فكر مي كنند بد نيست. شباهت هاي SASS و LESS: 1. كلاس ها (Class) 2. پارامتر ها . 3. قانون كلاس هاي تو در تو كه باعث ميشود از كد هاي تكراري جلوگيري شود. 4. توابعي كه باعث ميشه بتونيم از محاسبات رياضي در CSS استفاده كنيم. 5. تابع هايي براي رنگ ها كه باعث ميشود بهتر رنگ ها را انتخاب كنيد. 6. قابليتي كه باعث ميشد گروهي از استايل ها را فراخواني كنيد. 7. scope : قابليتي كه باعث ميشود استايل هايتان را به صورت local مديريت كنيد. 8. ارزيابي هايي از جاوا اسكريپت كه باعث ميشود آن را در طراحي سايتتان استفاده كنيد.

تفاوتهاي SASS و LESS:

مهم ترين تفاوت بين LESS و SASS اين است كه LESS يك library از جاوااسكريپت است و يك زبان كلاينت - سايد (client-side) و در طرفي ديگر SASS فقط روي Ruby اجرا ميشود و زبان سمت سرور يا (Server-side) است.خيلي از توسعه دهنده ها ممكن است از LESS استفاده نكنند چون همانطور كه گفته شد LESS يك library جاوااسكريپت است و ممكن است كه كاربر جاوااسكريپت را غير فعال كند ولي SASS چنين مشكلي ندارد .چند راه حل براي LESS وجود دارد،يكي از راه ها اين است كه LESS را فقط در حين روند توسعه (Development) استفاده كنيد و بعد از اين كه كارتان تمام شد آن را به صورت يك خروجي CSS تبديل كنيد و بعد آن را توسط يك برنامه minifier به صورت خلاصه و پشت سر هم تبديل كنيد و آن را درون يك فايل جدا CSS بريزيد تا به جاي فايل هاي LESS استفاده شوند و يا از برنامه LESS.app استفاده كنيد. با اين كارها، ديگه كاربر نيازي به فعال بودن java-script بر روي مرورگرش نداره.يكي از خوبي هاي SASS اين است كه نيازي نيست آن را به صورت جدا درون فايل CSS بريزيد و براي اينكه آن را روي سرور بذاريد ميتوانيد به صورت مستقل اينكار را بكنيد و يا فايل CSS را با آن قاطي كنيد ولي براي آنكه آن را اجرا كنيد بايد Ruby را نصب كنيد و سپس SASS را نصب كنيد .
 

10 كتابخانه جالب Sass كه شما بايد بدانيد

از ويژگي هاي عالي آن ميتوان به كار با متغيرها،mixin (توابعي هستند با امكانات كمتري دارند  چيزي بين توابع و library ها)، توابع، وراثت و تو در تويي آن اشاره كرد. با استفاده از صدها كتابخانه  و فريمورك  و پلاگين هايي كه وجود دارند شما ميتوانيد در هنگام ايجاد وبسايت مورد نظرتان  از آنها استفاده كنيد و زمان كمتري را از دست دهيد. در اين مقاله ما قصد داريم تا با شما مجموعه اي از 10 كتابخانه جالبSassرا به اشتراك بگذاريم كه فكر مي كنيم  بايد بررسي شوند. يك سيستم سادهCSSبراي ساخت پوسته هاي مدرن و زيرماژول هاست . استفاده از آن براي كاربران بسيار ساده است ، شما فقط بايد عناصر ستون(.col)خود را در يك grid container(.grid) قرار دهيد. Gridlex به شما طرح هاي responsive (واكنش گرا) را  كه براساس media-queries هستند پيشنهاد ميدهد وشبكه هاي تودرتو را مستقيما در يك ستون پشتيباني مي كند. Buttons Css button library  يك كتابخانه open-source و رايگان با قابليت  تنظيم  دقيق  مي باشد كه توسط Sass ايجاد شده و به شما يك راه سريع و آسان براي اضافه كردن دكمه هاي زيبا و رنگارنگ  در وب سايت خودتان را پيشنهاد يا ارائه مي دهد.البته انواع مختلفي هم از دكمه ها وجود دارند  از جمله مسطح، گرد، درخشان، 3dو بسياري موارد ديگركه ميتوانيد به سليقه خودتان آنها را انتخاب كنيد   Bourbon بوربون يك كتابخانه ساده و سبكSassاست كه راه ساده اي براي ايجادstylesheets  هايي كه براي  استفاده مستقل از مرورگر ها ميباشند را فراهم ميكند كه تقريبا شامل همه چيزي است كه شما براي ايجاد يه وب سايت شگفت انگيز نياز داريد- mixins، توابع و افزونه ها.اين كتابخانه بدون وابستگي است و نياز به تنظيمات ندارد. Sassy Inputs يك كتابخانهmixin sass براي استايل دهي به input هاي فرم با استفاده از CSS3 كه روي همه ي مرورگر ها قابل اجراست . اين كتابخانه شاملmixinsبراي text، textarea، search، select، radiobutton، checkbox، و button input هاست و همچنين input هايSassyقابل سفارشي سازي  هستند. Saffron Sass mixin يكي از ساده ترين  كتابخانه هايSaffron است. اين كتابخانه به شما  سريعترين راه براي اضافه كردن  انيميشن هاي css ,  و transitions را پيشنهاد ميدهد و براي كاربر فضاي راحتي را ايجاد ميكند  كه بتواند با آن كار كند و تنها كاري كه بايد انجام دهيد اعلام كردن  include ها  و   تعريف كردن متغيرهايي است كه ميخواهيد از آن ها استفاده  كنيد تنوع گوناگوني  در انيميشن ها  و transitions ها وجود دارد مثل  fade-in، fade-out، slide in، slide out، و bounce و خيلي موارد بيشتر mini.css يك فريمورك سبك است و اولين فريم ورك css موبايل است كه براي ساخت سايتي ريسپانسيو طراحي شده است و كلا حجم آن 10 kb ميباشد. وهمچنين  responsive بودن آن و دارا بودن ابزار به روز ميتواند يك راه سريع و آسان براي ساخت طرح هاي زيبا براي تمامي اندازه هاي صفحه نمايش ارائه كند Angled Edges يك كتابخانه ي Sass mixin براي ايجاد لبه هاي زاويه دار در section ها با استفاده از (encoding)انكدينگ SVG است. اين كتابخانه يك مثلث SVGايجاد ميكند كه به عنوان عكس background تنظيم شده است. شما مي توانيد از پارامترهاي آن براي تعيين مكان ، hypotenuse ، رنگ ، عرض و ارتفاع استفاده كنيد . تمام مرورگرهاي مدرن - Chrome، Firefox، Safari، Edge وIE9+ از آن پشتيباني ميكنند. Typesettings با استفاده از typesetting شما ميتوانيد اندازه فونت خود را در مقياس ماژولار با EMS ،vertical rhythm و نسبت هاي responsive براساس اندازه ي متن تنظيم كنيد .اندازه ي آن به طور پيش فرض 6px است و اندازه ي عمودي آن با مقياس پيكسل براساس border تعيين ميشود . Typesettings تمام اندازه هاي دقيق رياضي را براي Ems مديريت مي كند و از مقياس ماژولار براي تنظيم اندازه فونت استفاده مي كند. MaterializeCSS يك فريم ورك css است كه مبتني بر material design ميباشد . قابليت سفارشي سازي بالايي دارد و كاملا responsive ميباشد اين فريم ورك گلچين زيادي از component ها را به شما ارائه ميدهد مثل:  button, card, form, navbar، ( صفحه بندي)pagination ها و كلي موارد ديگر . همچنين از ديگر مزيت هاي آن ميتوان به سازگاريش با  Chrome، Firefox، Safari، EdgeوIE  11+ اشاره كرد. Included media كتابخانه Sass است كه يك راه آسان براي نوشتن media query ها ارائه ميدهد . داراي ليستي از breakpoint هاي پيش فرض براي گوشي ، تبلت و دسكتاپ است و مي توانيد به شيوه اي كه دوست داريد آن را سفارشي كنيد . اين كتابخانه به شما امكان نوشتن media query ها با em و rem و ايجاد نام مستعار براي عبارت هايي كه زياد استفاده ميشوند را ميدهد     نوشتن Sass در bootstrap Studio بوت استرپ استوديو، برنامه قدرتمندي براي ساخت وب سايت هاست و يك راه آسان براي نوشتن و ويرايش فايل هاي Sass ارائه مي دهد. شما ميتوانيد براي طراحي هاي ويژوال از drag and drop استفاده كنيد و با CSS و SASS آن را استايل دهي كنيدو نتيجه را بصورت real-time ببينيد.  

چگونه LESS را install كنيم ؟

 
  1. ابتدا بايد فايل هاي مربوطه رو از سايت http://lesscss.org دانلود كنيد.
  2. از فايل less.js يك كپي بگيريد و داخل پوشه وب سايتتون قرار بديد
  3. يك فايل درست كنيد و در آن استايل ها تون كه به صورت less مي باشد بنويسيد (مانند:style.less)
  4. و اين كد را كه در پايين نوشتم در قسمت كد HTML بزنيد :
 




همچنين يك Server-side version of LESS وجود داره كه يك راه آسون براي براي نصب LESS است. همچنين براي نصب LESS روي سرور از اين (Node Package Manager (NPM ابزار استفاده كنيد.

متغير ها (Variables)

اگر شما يك توسعه دهنده باشيد متغير ها قطعا جزو بهترين دوستان شما هستند و خواهند بود مثلا به جاي اينكه بخواين يك رنگ را به چند تا بخش مختلف اعمال كنيد با نوشتن يك متغير كارمان بسيار آسان تر ميشود. يعني مي تونيم از يك متغير در چندين قسمت مخلف استفاده كنيم.اين مثال را ببينيد:

@blue: #00c;
@light_blue: @blue + #333;
@dark_blue: @blue - #333;

اگر ما اين سه رنگ را به 3 تا تگ div اعمال كنيم رنگ ها به صورت زير ميشود .

Image

تنها تفاوتي كه در متغير هاي درون LESS و SASS وجود دارد اين است كه در LESS ما از علامت @ استفاده ميكنيم و در SASS از $ استفاده ميكنيم و چند تا تفاوت در بين Scope هاي اين دو هم وجود دارد .

mixin ها

بعضي مواقع هست كه شما مجبور ميشيد كلاس هاي مختلفي به تگ هاتون بديد و همش از صفحه stylesheet به html بريد كه زياد كار جالبي نيست ولي LESS راه حلي براي اين مشكل دارد براي اينكه اينكارو انجام بديد من يك نمونه اينجا گذاشتم:

.border {
border-top: 1px dotted #333;
}

article.post {
background: #eee;
.border;
}

ul.menu {
background: #ccc;
.border;
}

همانطور كه ميبينيد ما با اين كار از زياد تكرار شدن كدمون جلوگيري ميكنيم و اين كد خيلي كامل و خوب كار ميكند .

Image

اگر بخواهيد اين كارو با SASS انجام بديد بايد كد زير رو بزنيد .

@mixin border {
border-top: 1px dotted #333;
}

article.post {
background: #eee;
@include border;
}

ul.menu {
background: #ccc;
@include border;
}

خريد موتور استرلينگ ساخت موتور استرلينگ ساخت موتور استرلينگ خورشيدي قيمت موتور استرلينگ موتور استرلينگ موتور استرلينگ آزمايشگاهي موتور استيرلينگ خريد موتور پالس جت ساخت موتور پالس جت قيمت موتور پالس جت موتور پالس جت

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.